Madah Terakhir - Ical Mosh




Lagu asal Orkes Suraya "Madah Terakhir" menyentuh hati. Lirik susunannya;

Jika terdengar suara adzan
Bergema sayup menjelang pagi
Dalam irama ku kirim pesan
Sebagai tanda aku dah pergi
Jika terdengar suara adzan
Bergema sayup menjelang pagi
Dalam irama kukirim pesan
Sebagai tanda aku dah pergi
Reff.
Jangan ditanya sebab kerena
Mengapa aku pergi menghindar
Dari kan dekat tapi merana
Elok ku jauh tinggal mendengar
Jangan ditanya sebab kerena
Mengapa aku pergi menghindar
Dari kan dekat tapi merana
Elok ku jauh tinggal mendengar
Biarlah aku pergi dahulu
Tidak tertahan lagi derita
Semoga yang tinggal senyum selalu
Yang pergi hilang lenyap berita
Biarlah aku pergi dahulu
Tidak tertahan lagi derita
Semoga yang tinggal senyum selalu
Yang pergi hilang lenyap berita
Bila kelak daku terkenang
Kutatap bintang di malam kelam
Bila kelak daku terkenang

---

Versi Orkes Suraya yang lebih klasik di Youtube

Comments

Popular posts from this blog

Bahagia tak mahu jejaki Aku..

Ku relakan dikau pergi..

Dendam.. Cinta.. Rindu.